Dropbox album

     Fotogalerie zde.

pondělí 20. ledna 2014

Novinky

To to utíká. Leden 2014.

Nejdřív k počasí :-) Zima v Torontu není tak ostrá, jak jsem si ji představoval. Nemálo dnů dokonce bylo nad nulou a skoro všechno tu roztálo. Ale už bylo i skoro mínus dvacet (reálných, žádný feels like pocitový teploty, ty jsou fake a podle mě akorát nástrojem jak víc šokovat čtenáře/diváka – s tím souvisí i zavádějící kampaň, která se v českých médiích vedla o zimě v Severní Americe), ale není to tak hrozný. Naopak se těším, až bude ještě nižší teplota, jak na to bude tělo reagovat. Osobně si myslím, že změnu teploty třeba z -20 na -30 člověk nepociťuje tolik jako změnu z -10 na -20. Ale uvidím – snad se dočkám :-)) Každopádně, venku se dá být, slunce tu zapadá později než v ČR, takže žádná neaktivní depresivní zima se tu nekoná, to se nebojte.

A co v současnosti dělám. Do jazykovky už nechodím. Chodil jsem tam 4 měsíce a podle mě se už člověk dál neposune, protože má kolem sebe pořád lidi na stejný nebo jen o něco málo lepší úrovni angličtiny. Takže je čas na zaměstnání :-) V lednu se tu pracovní trh rozjel, posílám několik CV každý den, ale zatím bez úspěchu. Jedna coucherka, kterou jsem měl na Business English, říkala, že bez předchozí kanadský pracovní zkušenosti tu člověk žádnou lepší práci nedostane. Do týhle chvíle to můžu potvrdit. Ale zkouším dál. Nicméně na konci měsíce půjdu pracovat do jedný kavárny a u toho třeba hledat dál.

Tak to je asi tak vše :-) Mám v záloze plno neuploadovaných fotek, nenapsaných postů sem na blog, ale pořád na to myslím :-) Zpětně vše dodám :-D

Tak se všichni mějte! :-) Myslím na vás, hlavně od včerejška, kdy jsem si přes dvě hodiny prohlížel starý fotky...

:-)

Váš Stan



Žádné komentáře:

Okomentovat