Dropbox album

     Fotogalerie zde.

sobota 31. srpna 2013

Jak jsem bydlel a bydlím

Na konci minulého postu jsem zmínil, že první týden v Torontu jsem bydlel ve čtvrti Parkdale. Parkdale se nachází v západní části tzv. Starého Toronta. Domy jsou tu ve viktoriánském stylu, stejně jako téměř všechny ve Starém Torontu. Měl jsem tam vlastní byteček, ale prostý, malý, neútulný. Ubytování jsem si zařídil ještě z Prahy přes Airbnb a záměrně pouze na týden - po dlouhodobém bydlení jsem se chtěl porozhlídnout až tady. Hledání trošku (značně) zkomplikovala absence wifi v bytě, ale naštěstí nedaleko byla Public Library, kam jsem mohl docházet s notebookem.

 

Během toho týdne jsem ale nenarazil na žádný bydlení, který by mě dostatečně zaujalo (nebo já zaujal pronajímatele/majitele), tak jsem si přes Airbnb zařídil ubytko na další dva týdny, abych měl na hledání a procházení bytů víc času. Druhý týden jsem se tak stěhoval na druhou stranu města, do čtvrti Riverdale.


Mou novou adresou se stala Howie Avenue. Rovněž Riverdale spadá do Starého Toronta, a tak jsem se znovu ocitnul ve viktoriánské zástavbě. Dům, pokoj a vůbec všechno bylo ale značně útulnější. Dům vlastní Britka jménem Susan, která v Torontu žije přes 40 let. Odjela sem kdysi na dovolenou a už tu zůstala :-)

Sue věděla o sousedce, co před lety pronajímala pokoj. Dala mi na ni kontakt a domluvili jsme se na prohlídce. Vše se mi líbilo, a tak jsme se s Lindou (tak se jmenuje) dohodli! Její dům se nachází pět metrů od Susanina, takže stěhování bylo bleskurychlý (operace Kulový blesk).

Takže tady dlouhodobě bydlím:




[Kuchyňka je jen moje, takže můžu experimentovat.]

Žádné komentáře:

Okomentovat